sammanfattning av helgen

fredagen har jag srkivit om, så den får ni inte höra om en gång till! :) hähä
kan ju börja med att jag va trött och tänkte sova för en stund sen, men aa ni fattar hur det gick nu när ni läser detta! ;)
lördag var en goe dag. träffade martina & jonathan på dagen, vi var ute i det fina vädret och bara tjötade och hade det trevligt. sen när klockan hade blivit halv 5 så där så gick jag hem och käkade pizza, hur gott som helst. sedan hoppade jag in i duschen och började göra mig iordning inför kvällen, när det var dax att gå fick jag panik och visste inte vad jag skulle ha på mig så jag slängde på mig en klänning, men när jag gick ut kändes det absoolut inte rätt att ha på sig den. så jag mötte martina och vi sprang upp till mig igen så det blev en lite benvit tunika från gina, svart bälte och gladiator klackisar. och det kändes fett mycket bättre. sedan va det full fest i billdal! trevligt som fan. rullade hem vid 3 eller vad klockan va, och så fastnade jag, mamma & min bror på balkongen till halv 5-5. sen gick vi och la oss.
söndag; vaknade vid 7 först av att jag svettades ihjäl under mitt tjocka täcke och va svin törstig, så jag gick upp fixade ett lakan och saft. sedan somnade jag om och gick upp vid halv 2 nångång! jag började göra mig iordning inför min kusins 26 års kalas, grattis till dig patrik igen! :) så vi åkte till majorna och käkade lite mat och gott gott. det värsta va att jag va så trött så jag nästan somnade när vi satt och åt. hahah, men vaknade till liv efter ett tag! och kvällen slutade med en film hos märtan med godis och dricka! och nu för nån timme sen satt jag och tjötade med mamma igen . och nu ska jag göra ett nytt försök till att sova! haha. godnatt! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0