sammanfattning i början av veckan

måndag; då var jag hemma ungefär hela dagen, sedan åkte jag & martina in till stan för att ta en fika med daniella, michelle & vanessa! när vi hade suttit där ett tag så skulle vi åka hem, då träffade vi på mer sötnosar. när vi kom hem va det tänkt att vi skulle ta en promenad, men då började det regna, så vi gick till OK så träffade vi folk, och åkte typ hem efter en stund!
tisdags; var på bio med mamma, moster & lill kusin, vi kollade ice age 3. hahah jag tycker alla dessa tre filmen är roliga på olika sätt. vi tog oss en promenad inne i stan innan filmen och en liten efter. sen åkte vi till mc donalds där beställde jag och mamma plus meny bara för att få två glas, hahah, höll på att spy efter vi hade ätit. när jag var hemma igen så fick jag med mig en gammal jeans jacka jag hade för 10 årsen eller nåt som min kusin inte kunde ha längre, så den testade jag och självklart passade den, haha den e ganska ball faktist! lyckat med att ge bort vissa kläder och få tillbaks dom efter några år. ;P sen träffade jag martina & daniella , vi satt på preem ett tag och sedan satt vi bara ute och tjötade.
onsdag; idag så vaknade jag vid 1 typ. satte mig på balkongen i brassestolen och försökte få lite färg, haha. och nu sitter jag här! senare kommer daniella och martina upp hit så ska vi baka och skojsa! :) pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0