snabba dra vad som har hänt & kommer hända

i snabba drag av slutet av vecka 29. början på vecka 30.
lördag; mys i stan med syster vi tog oss en fika på Mio, becca och anna kom förbi en stund. jag må säga att det spöregnade för ett tag när vi satt där på fiket.
söndag; vaknade, fixade mig iordning, gick ner till martina där det var kalas för henne med släkten. vid 6 tiden hämtade mamma upp mig så skulle vi åka till ikea men det va stängt, haha så vi gick in i coop och letade stövlar men det fanns inga fina alls. så det blev te, naturgodis och honung som fick följa med hem ist. så mötte jag upp martina och ejka så åkte vi till torget och mötte hanna & natte så drog vi till Tintin, myspys! tack tjejer för en go dag!

måndag; åka iväg med mamma och martina till ikea, skopunkten och sedan åka till torget och snoka runt & träffa syssling.
tisdag; ett frågetecken?
onsdag; MARTINA 18ÅR! tjejmiddag & utgång!
torsdag; bakisdag!
fredag; kalas för martina igen, haha
lördag; utgång troligen, syssling 18år & annakanna 19!
söndag; aldrig gå upp ur sängen! :D

låter som en utmärkt vecka! haha nu ska jag mumsa naturgodis och dricka mitt te och läsa min bok!


vad man gär eller säger värkar det bli ens egna fel i slutet ändå!
-
jag vet inte vad du har sagt och hur du har sagt det, men ska du berätta vad som sas ska du fanimej berätta din del också, och det känns att du har hittat på en del saker när du berättade detta till en av mina vänner, jag vet inte. och kommer nog inte få veta det heller, men du är sååå ute ur mina ögon, så du inte ens ska kolla på mig. *
klarar du av det eller är det för mycket att komma ihåg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0