summer 09, i like

idag va det tidiga puckar, upp som en zoombie drog i mig en kopp kaffe packade badväskan & åkte ner med mamma och martina till rörvik kl 8. tog oss ett dopp, käkade frukost sen slocknade jag på bryggan i 1h & 45 min ungefär. hur härligt som helst, sen började folket droppa in sakta men säkert, jag & martina gick och köpte gott gott i kiosken, spelade kort och dunkade musik. vi badade med jonte o mellan, sedan spelade vi lite fotboll, som vi såå grymma på menar jag , hahah det va naajs idag! nu är jag hemma ska snart äta middag sedan skutta in i duschen för att senare mot kvällen myspysa med märtan nere vid havet igen och senare kanske några goa gubbar kommer och joinar oss.

imon blir det rörvik igen kanske inte liiika tidigt men ganska si så där, senare mot efter middagen åker vi in till stan och kollar när min lillkusin spelar partillecup på heden och mot kvällen kansek det blir ett kvälls dopp! mer än så vet jag inte än, hahah. ha det finfint! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0