varför måste man ha en rubrik?

detta sommarlovet alltså, det ända man har gjort är att festat eller myst med gottgott & film! hahah det har varit myyycket motgångar denna sommaren, en del har varit det tråkiga vädret. men dom stunderna man har haft det bra har vairt dem bästa och värt all väntan på bättre tider. nu tror jag det bara är bra bra bra saker att se fram emot som tex. på fredag ska det nog ut o festas. lördag ska vi packa, söndag åker vi till gullholmen! kommer hem på tisdag, troligen krök på onsdag, utgång fredag eller lördag! veckan efter det ska jag och martina kolla bio, det blir harry potter som hon fick i födelsedags present av mig! och nån annan dag ut och käka och kröka lite! det är finfina dagar tycker jag! hahah.

imon ska jag träna igen som jag gjorde imorse. vid 5 tiden ska jag tvätta för mamma, ja aallt går om man mutar mig! hahah!

förlåt alla som jag inte har svarat på era sms men min telefon e helt cp. :/


nu ska jag dricka upp mitt te, lägga mig och börja läsa boken jag fick låna av martina!
gonatt. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0