2 juni

hej & hå fröken blå! idag vaknade jag vid 10 ungefär, gjorde frukost och kaffe och satte mig på balkongen. gjorde iordning mig för att träffa martina, ejka och hanna på torget för att gå och sola. efter det drog vi in till stan, jag köpte en ljus blå basic tröja från gina som vi ska ha på våran dansuppvisning nu på fredag. och så hittade jag mig den finaste klänningen inne på MQ som tyvärr för er då, va den sista 36an som fanns kvar typ, tyvärr var axelbandet felsytt, men det skulle sömmerskan fixa så jag ska hämta klänningen på torsdag. grymt att jag hittade den för nu vet jag vad jag ska ha på min på avslutningsfirandet på fredag. haha sen har jag bara varit ute med martina, vi fick oss en liten fika i det soliga men skit kalla vädret. när ska det bli varmt en låång tid? nu har jag iaf suttit och minglat lite kvälls mingel på balkongen med min mamma och vi kom fram till några jobb förslag till mig, antingen på ålderdomshem som pyssar om gamlingarna eller som städerska eller på ett bageri kanske, och lite andra små funderingar! nu ska jag iaf krypa ner i sängen och glo lite tv, upp som en tupp kl 7 imon, jätte kul. (Y) haha, jaowjaow. godnatt! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0