8 juni

tjingpling, idag vaknade jag helt arg, haha drömmde världens knasigaste dröm , dem flesta jag umgås med var med i drömmen. hahaha harregud. gick upp och gjorde irodning mig för att gå ner och handla, när jag kom hem igen käkade jag frukost och sedan mötte jag upp martina och ejka, jag fick köpt mig ett par jeans as snyga, dem ni ser på bilden här nedanför. :) sedan åkte vi och sola efter det satt jag och martina och hatade livet en stund och klagade på vårat väder, fy när ska sommaren komma asså, jävligt bra sommarlov nu ? :/ jaja det får allt ta och komma snart! nu ska jag iaf möta martina och åka till mölndal till de två tomte nissarna emil och andreas! haha ha det finfint så länge! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0