åh vad man älskar solen!

var vid havet idag igen med martina, nanna, tobbe & carro! sjukt härligt med frukost, ett dopp, pressa, läsa bok & lunch! ända nackdelen va att det blåste kallt, så man låg och halv frös. men jag fick mig ett snabbt dopp för första gången i år i sverige! svinkallt men va tvunget att göras, imon skulle det tydligen bli varmare än idag, hoppas hoppas. då kan man stanna kvar lite längre än idag. nu börjar det kännas som att det börjar bli lite sommar iaf! nu ska jag börja göra mig iordning för utgång med märtan min så ska vi träffa gubbsen sen :) pusspusspuss*


midsommarbild, pretty girls!
tills..

... jag fick äran att ha på mig party cowboyhatten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0