dwayne michael carter

you're the best my weezy f. baby, you never let me down!

du finns där när man mår dåligt, du finns där när man mår bra, du finns där när man bara vill sitta och tänka & du finns där när man vill bli glad! att en människa och hans musik kan betyda så mycket i livet! det är ett under, han är ett under! jag älskar lil wayne av hela mitt hjärta. det är en pärla i alla lägen. jag vet själv att det är många som säger ; usch sofia kolla hur han ser ut! svaret till er, är har ni sett er själva? med hans musik och mitt tycke blir han riktigt jävla vacker! han är ju inte snyggast men va fan, är han i huvudet, på datorn, telefonen, i rummet och runt en hela tiden med så mycket blandade känslor han har fått av mig utan att ens veta det. hade jag fått göra en dröm sann så hade det varit att träffa honom utan tvekan! och jag skiiiter i hur mycket ni hatar honom, då blir det ju bara bättre för mig, så börjar jag få honom för mig själv! och det är vaaackert! haha känner mig som sex år som är kär i en kändis, hahah så allvarligt är det inte men han är min man och kommer alltid vara det! take it or leave it! :) pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

Stay strong Sofia! SSS!!



Hur en person ser ut, avgör inte vad personen betyder för en! :)

2009-06-21 @ 01:43:41
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund ½

2009-06-21 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0