en trött dag men en bra dag

gårdagen var sjukt kul! va hos grannen på studentmottagning, grattis till dig igen! där blev det mat, och kanske lite för mycket alkohol. vi drack ur ölhornet, shottade och bara minglade! finfint! nästa år när jag tar studenten kommer det bli kaos, haha mami har lovat att testa ölhornet på min studentdag! grymt! ;O
denna fredagen började med att jag skulle upp vid 6 tiden imorse, men kom inte upp fören halv 7 - kvart i 7. trött som ett as velar jag runt hemma medans mamma bara står och skrattar åt mig, och säger ; du får skylla dig själv! haha. sedan rullade jag iväg till skolan med emelie och nanna så övade vi inför dansuppvisningen käkade bullar, kexchoklad och festis. haha (hej jag är tjockiiis) hahaha. så nu är skolan över för 11 veckor typ. grymt härligt. så nu blir det tårta och fira att jag slutat tvåan med pappa och min bror. sedan är det bara att sätta igång och göra sig iordning inför klubbandet ikväll! kommer bli hääftigt! nu ska jag försöka sova bort min förkylning och baksmälla i nån timme så komer jag må som en partypingla igen! haha, ha det finfint ikväll allesammans och ta det lungt! hihi pusspusspuss*


bilder från förra galna helgen!


dagens outfit
topp från MQ
jeans från cheap monday
skor från skopunkten

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

vi ska på en mottagning sen bär det sig säkert av till krogen!:D:D:D

2009-06-05 @ 14:31:09
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0