..

tja faaan! denna dagen har varit riktigt go faktist, förutom att man vaknade fett bakis, fy va hemskt det är, och ja, jag skäms över gårdagens små insidenter, men annars va det en as skön kväll med alla kärringarna :) <3

idag så gick jag och martina ut trötta som vi var så hamnade vi i vd, sedan kom salleballe o joinade oss så drog vi ner till rörvik o va där typ 10 min? haha va ju skit kallt bara att vara där! sedan drog vi alla hem. efter jag hade käkat och minglat lite haha så gick jag ner till martina där hennes engelska släkt va på besök, och martinas ena under stryk ena syster son va väärldens gulligaste 3 månaders bebis, som jag inte hade tvekat på att ta hem, haha han somnade i min famn, (a) haha såsött så sött, senare gick jag och martina ut och tog vanliga bilder? hahah skön kväll :)


några av gårdagens bilder :)



dagens bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0