fredag!

hej och hå, här har man inte haft tid att blogga nu när det är så fint väder!
varit vid havet vid ungefär halv 11-11 varje dag nu denna veckan! hur gött som helst och nu har jag fått mig lite solbrun färg ist för solariumbrun färg. hahah idag är det fredag, för oss som har sommarlov spelar det ingen roll egentligen för vi är ju lediga alla dagar, så det kan vara fest dagar varje dag! haha. men idag vet vi ingen fest ? så det är lite svårt att gå på nån då. så det blir väl att bara umgås och ta det lungt idag igen!

imon ska jag & syster till en sommarstuga nånstans utanför torslanda om jag har fattat det rätt, ska vara där och glassa i solen och sedan grilla mer mot kvällen, as skönt! :D

men nu ska jag göra mig iordning, tjing pling! pusspusspuss*

jag lyckas med det mesta!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0