Glad midsommar!

idag är det midsommar, det ska firas med midsommarmat och jordgubbar med pappa,bror & martina! senare blir det mingla med lite alkohol och sånt vanligt! kommer bli trevligt, men jag har två problem, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig & den klänningen jag har tänkt mig är lite för stor så den sitter inte riktigt bra, så en fungerande symaskin hade ju inte varit fel att ha. ( ; och det andra är det inte det bästa vädret ute, så det kommer bli kallt och kanske regnigt ikväll. men va gör det egentligen om man är med sina fina vänner och mår bra! :D nu ska jag göra mig iordning lite smått och plocka fram kläder! vi hörs pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0