god morgon.

nu har jag precis stigit upp ur sängen för att ta mig en kopp kaffe och lite frukost. jag vill bara gå och lägga mig igen och försvinna ett tag så jag slipper känna mig sjuk. det har inte blivit bättre idag, har ännu värre hosta än i går och ont i halsen. usch. jag vill bli frisk så jag kan börja träna och va lite social igen. idag funderar jag iaf på att åka in till stan en sväng och köpa ett par jeans. sen får jag se om jag mår lite bättre så jag kan umgås med vänner. nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att känna mig lite fräshare. see u later. pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

gumman du kan ju alltid ringa mg :D<3

2009-06-07 @ 14:45:19
Postat av: Oscar

Stackars lilla kanin då : (

2009-06-07 @ 17:10:45
URL: http://oscarwiding.blogg.se/
Postat av: sofia

jaa, det är inge bra med lilla kaninen, hoppas du wiidiing mår toppen ! :D

2009-06-07 @ 17:14:22
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0