god morgon

gårdagen var hääftig som fan! va hemma hos systrarna holm och krökade med hanna och figge sedan kom anton när vi skulle åka till gretas, men när vi kom dit blev vi alla chokade över att det var 19 där så vi bangade det, minglade runt i stan lite och sedan hamnade vi på chez med massa folk! jag må säga att jag är partypingla ändå om man har feber och hela köret, haha jag och nanna blev bjudna på 2 shots var efter vi hade varit inne i chez i ungefär 10 min, det är inte dåligt! så hörde jag rykten om att hanna blev bjuden på öl fast hon var tvungen att halsa den vid baren haha! det var iaf trevligt och lyckat igår! men idag mår jag inte som någon primmadonna må jag säga! sjukling o allt uusch! men men sånt är livet ska man ligga på topp får man ta sina konsikvenser! :D nu ska jag lägga mig och dö en stund! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0