godkväll

nu är ju håret klart för några timmar sen iofs ;) det blev helt okej, funderar på om jag kanske ska göra lite mörkblonda slingor i ist faktist, men det är ett senare beskymmer. nu har jag varit ute med martina, bella, carro och spelat kubb, senare kom joel, david, michael, widing & tobbe en sväng förbi, så körde vi en omgång kubb till. gö trevligt förutom att alla jävla myggor är överallt hela tiden, är typ ihjäl biten av dessa små kryp! fy. på vägen hem fick jag ta mig en liten omväg hem för att inte gå förbi ALLA 10 tals killar som stog precis i min lilla tunnel. så jag fick skutta över spårvagns staketet för att försöka ta mig hem, och det gick ju bra tillslut, så nu är jag hemma och ska göra mig lite kvällsmat och fixa frukosten för imon är det rörvik som gäller, och det blir tidigt så jag & märtis får våran plats! :D

godnatt på er! pusspusspuss*

följ min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0