godkväll

nu mår jag bättre bortsätt från min hosta som ger mig huvudvärk, haha. mötte upp martina så gick vi och köpte gottgott och såg två tjuuuuvar inne på hemköp, haha hur kan man få med sig typ 15 bullar och 1 chipspåse o allt utan att bli haffad, haha harregud folk nu förtiden, vi gick hem och glodde film det blev a walk to remember, grymt bra film asså, man blir lika ledsen varje gång man kollar på den, så vi satt som två lipsillar och grät.
imon ska jag upp rätt så tidigt för att gå och handla snabb för mamma sedan möta upp martina för att dra och sola och sedan in till stan. myspys. efter det är det ingen som vet vad som sker. så vi får se vad som dyker upp, nu ska jag iaf knarka alvedon och bädda ner mig i sängen för att glo mer film. sov gott! pusspusspuss*


så här vacker var jag en kall sjuk juni dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0