godnatt

nu ska jag ta mig en alvedon och bumsa isäng, varit alldelles för trött idag och sjuk är inget kul att vara. vaknade och log kvar i sängen tills jag vet inte riktigt när. mötte upp martina och erika så följde jag bara med dom när dom skulle sola. sen var det hemåt dax, det blev käk och lite städ på rummet sedan gick ja mamma och pappa ner till min moster och kollade lite kort från varandras resor och åt lite kex osv. sedan gick jag hem och la mig i soffan och kollade på komikerna magnus, han e ju för bra asså! och efter det kollade jag på den filmen med han som hör kvinnors tankar. så det har inte varit full fart på mig idag kan jag ju säga. nu ska jag iaf gå och sova och hoppas på att må bra imon :) pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0