i'm not mrs easy

hejhopp! dagen började la bra fast väldigt tidigt. somnade när jag och hanna satt och läste våra böcker på jan-es lektion. sen käkade vi ibamba och lyssnade på massa pizza skämt. hahah vi tömde våra skåp och jag hade så mycket papper att slänga så nästan hela papperskorgen blev full, lämnat böcker osv. åkte hem och satt och tjötade med sötisen emelie utanför mig en stund. sedan ringde märtan mig så drog vi och solade! och sen har jag haft dansrep. när jag kom hem så fastnade jag bland alla nya miami/karibien bilder i två timmer typ. hahaha tiden gick fort där. så martina efterlyste mig så gick vi ut och  åkte till linné och vasa och handlade lite gottgott! och nu är jag hemma!

imon ska jag träna vid 11 typ, sedan fixa mitt hår kanske och åka iväg med min mamma en sväng, efter det ska jag in till stan och hämta min efterlängtade klänning! :D och sen är det studentmottagning hos mina kära grannar igen! :)
pusspusspuss*


saknar miami



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0