jag (L) sommar!

igår va en grymt skön dag!
åkte till torslanda till martinas morbrors sommar stuga. vi drog till vattnet direkt och låg och solade, badade och tog massor med kort! när vi hade blivit sega råttor där gick vi tillbaka till stugan och åt grillat och massa gott gott! mot kvällen blev det kubb, och sjäälvklart vann jag, märta & sussan över teddy, gunilla och michael! hahah grymt! sedan var det hem dax, när vi kom hem satt vi och spelade kort och skrattade! ;P det var lite kort och gott om igår. idag var vi i rörvik och solade och badade dunkade musik och myste allmänt i solen! sköönt, nu ska jag bara dricka upp min kaffe sedan är det duschen som gäller! och så ska jag färga sussans hår idag! :) pusspusspuss*



lite bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0