jag tänkte..

jag tänkte gå och lägga mig för ett par timmar sen n är jag va lite små nanig, men nu är det putts väck. så jag kan liksom inte sova. för jag tänkte skriva om kvällen som varit imorgon bitti, men icke sa nicke jag kan ju lika väl skriva det nu. hihi (;

det började med att min kära vän höll mig vaken natten som var. somnade inte fören 4 halv 5. sedan har min kära vän mage att ringa och väcka mig på morgonen, eller aa. morgonen för mig vid halv 2 ungefär. så jag gick upp i all hast och fixade mig drack kaffe och käkade så mötte jag min lilla lus så drog vi och solade och minglade :)

när jag hade kommit hem och precis käkat då ringer en annan lus och stressar ihjäl mig och ville att jag skulle skutta in till stan på momangen, men nejnej sofia skulle duscha så hon stressar in i duschen stressar sig för att göra sig iordning och stressar sin lilla martina. sedan kom vi iväg in till stan men vi va där typ 5 minuter? för sen drog vi till möölndal 431 bror ! hahah, och sjöng singstar och åt glass och minglade :) det var min skojsiga dag, fall nån bryr sig vill säga? hahah.

nu ska jag göra mig ett nytt försök att få mig lite sömn! GODNATT! :) pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0