Mrs. not easy

tja fan ;p haft en skön vecka faktist, dålig på att uppdatera bara, men sånt är livet ibland! gjort en massa bus med olika folk. men idag så vaknade jag iaf upp hos märtan, frukosten var klar och serverad på bordet, haha vi åkte till frisören och martina blev gö fin ihåret. sedan mötte vi ejka och åkte och solade. senare mötte vi hanna panna som va lika mongo som vanlig. "en level, eller nej en corner, eller nej level, eller aa ta corner" hahah vackert! sen bar det hem så blev det mat och dusch och på kvällen mötte jag martina och ejka senare kom nanna, och det var verkligen skiiiit kallt ute. frös ju tillomed om mina fötter och ändå hade jag mina converse! silken jävla sommar, när kommer "kanon värmen" egentligen!
men imon är det midsommar, först gå och sola om det är öppet, sen ska jag, martina & pappa äta lite midsommar mat med  jordgubbar, sen skall vi hem till holm så får vi se hur kvällen slutar! :D kommer bli finfint! nu ska jag sitta och fortsätta tråka! haj så länge! pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

det ska börja bli fint från och med tisdagen!!

2009-06-18 @ 23:58:53
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0