now dance fucker dance!

idag vaknade jag med ett litet smile, det är ju sol ute! äntligen, hoppas det håller i sig några dagar nu. vaknade kl 1 ungefär, gick upp och gjorde frukost och cappucino eller hur det stavas? ( ; satte mig på balkongen och njöt av solen!

updates från gårdagen;
mamma, jag & martina åkte till filmtime och hyrde 2 filmen och köpte gottgott, det blev The spirit och I taket lyser stjärnorna! efter mycket hjälp av min far fick vi igång min dvd, och började kolla på The spirit, vi stängde av den lika fort som den kom på, den såg ut som en riktig amatör film typ. så inget att rekomendera, så vi kollade på I taket lyser stjärnorna, och det är ju bra kan man säga, jag och martina såg ut som två grinpellar när filmen va slut, kunde ju inte sluta gråta. haha den rekomenderar jag faktist mycket mycket! sen ringde min vän emelie och sa att vi skulle ut och ta en kvälls promenad, och vi mötte min andra kära vän hanna och max och dom drog med oss upp till ett litet förkrök och det var inte okej att se ut som som iaf jag gjorde haha, hade en stor hoodtröja på mig och sminket va ju helt förstört pga lipandet från filmen, höhö, men senare kom jag, martina och emelie iväg på våran promenad och pratade gamla minnen och kläder. haha sen så skulle vi gå hem, men jag och emelie fastnade nog iaf 40 min utanför mig och bara stog och tjötade på, det var länge sen faktist. och det är grymt gött och bara prata med dig emelie! :) det var iaf min gårdagskväll! skön som satan!

idag; jadu, idag när det är fint väder och allt så vet jag faktist inte vad som händer, mer än att jag ska gå och lämna filmerna sen och kanske ta mig en solning på vägen ;P haha .annars  får la se vad som dyker upp! :)
nu ska jag njuta mer av solen. pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för ett helt underbart samtal och tack för lördagens träff, med alkohol, trevligt sällskap och massa prat om minnen och dylikt . <3

2009-06-14 @ 11:30:24
Postat av: sofia

tack själv emelie ! :)<3 ni är bäst, kärringarna for life! :) <3

2009-06-14 @ 12:24:41
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0