ovackert!

midsommaren 09, kommer vi sent glömma. men den var fanimej inte den bästa nånstans!
dagen började med att jag martina pappa & min bror käkade lite midsommar mat och jordgubbar o sånt mys. sen gick vi ner till martina för att göra oss iordning, o krökade lite det va najs. sen va det fest och sen skulle vi plötsligt gå och möta några, så vi gick igenom en fucking jävla skog med klacksor. rekomenderas inte. sen för att jag och martina inte skulle missa sista bussen så jo självklart är vi tvugna att springa, det tog oss en halvtimme in i skogen och vi sprang på 10 min till bussen. bröt nästan benen, trampade i lera och asså det var fuck life igår! och på bussen va det kaaaaooos sen blev man nästan tagen av polisen på markland för våran dricka. och så börjar det REGNA på allt! vackert hade man spelat in våran dag hade man inte hört nåt positivt från våra munnar och skrattat ihjäl sig på hur misslyckad dagen blev. uusch! aldrig igen, nästa år ska jag upp till landet och käka godmat sitta och kröka och bara ha mysigt!

idag så blir det resturang med släkten :) för kusin fyller år imon!

tack och hej - fuck life. yeey! Pusspusspuss*


midsommar outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0