regn, sommar, regn, sommar?

jag står fast vid min känsla av att det kommer vara en sådan sommar med varannan vecka regn och varannan sommar värme! men vi får se om jag har rätt, jag hoppas ju verkligen inte det. höhö!

gårdagen var en regnig sådan, mamma körde mig till solariumet så jag fick mig lite fuskfärg! kvällen slutade i slottskogen med martina, erika, robin, klint, robert och alex. jag såg ut som ett vandrande rosa paraply, man såg bara mina ben röra sig under det typ. haha, det var väl sisådär kul och stå där när dessa idioter skulle grilla ute i regnet. haha men så blev det, och efter ett tag så tröttnade vi alla och drog hem. somnade inte fören 4 typ och drömde världens knasigaste dröm, bl a att det började snöa. (det hade fan inte förvånat mig om det gjorde det nu, så typiskt sverige) hehe!

dagaens lilla update hitills. regn och åter regn idag igen, jag och martina tog våra själar ut i detta regn för att gå och sola, det var grymt skönt idag faktist! sedan gick vi o köpte cigg, mer än så har inte hänt ;P förutom att lilla märtan visar hur en kille berättar om sina brudar och sa; hennes fitta du veet *gestikulerar med händerna* och jag ba ; *ansiktsuttryck och luftjuckande* hahaha så kom det en man förbi och trodde att det var hon som hade gjort så med en fitta!
HAHA dagens skratt ! höhö.

kvällen kommer se ut så här på ett ungefär. åka och hyra film och köpa massa gott med mamma och martina och sitta hemma och glo masssa film bara! mer än så kan man inte göra dessa roliga regndagar!

nu ska jag hoppa in i duschen! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0