sommarn påväg?

vaknade sjukt tidigt idag, för att ha somnat vid 5 imorse. haha gick upp vid halv 12 och duschade, fixade frukost och ner till havet! mysigt, schtekte med martina, emelie och nanna! sen kom figge och hälsade på, haha & senare kom gubbarna! efter en dag vid havet vandrade vi trött och sletna hem och käkade, nu har jag dushcat igen och druckit 1000 koppar kaffe för att bli pigg, det går sisådär faktist! ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, träffa martina och gubbsen kanske, lira lite basket om man hittar en boll. hahah. nu ska jag muppa runt här hemma igen! pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: caroline

gud va mysigt ni hade det :D själv har jag varit på liseberg hela dagen :( kvällen blev det allsång men var såååå nära att få vara med i tv men jag fick inte min vilja fram tyvärr :( men det var roligt ändå=) sitter o tittar på gårdagens bilder, säger bara måste göras om SNART=)!!!! Puss O Kram <3

2009-06-22 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0