sofialitsenåhlén

nu får jag ta och skriva lite här igen så inte missis märta blir arg (a) haha!
skön vecka faktist. tisdags var jag med min bellabus efter skolan och vi var och fikade i vasa :) så gick vi en promenad därifrån till markland, vi är ju så himleduktiga! :) sen gick jag och emelie o solade på sportlife på kvällen :) så kom martina, fredrik & figge :)
onsdags färgade jag mitt hår brunt:) det blev naajs.
torsdag hade jag & martina en fikar dag, tack för stunden :) sen kom figge & fredrik.
igår, fredags åkte vi in till UF mässan. och sen fikade jag & martina & erika på vasa igen. haha ett jävla fikande må jag säga! sen träffade jag fredrik och vi åkte hem till honom och glodde film o käkda pizza och glöm inte att observera att jag satte stolpen med en snöboll och inte fredrik. hahah! :) det var myspys.

och idag har jag varit i stan med carro, vi beställde tid till hennes piercing på tis kl halv 6 så alla vet ;) haha. jag köpte en väska och ett par strumpebyxor och vi träffade hennes polare sen åkte jag hem, nu ska jag göra mig iordning för natalies kalas! sen blire krogen, fett najs! :)
ha en trevlig kväll allehoppa! :) pusspusspusspuss!




Kommentarer
Postat av: //märta

Jävlar nu bleev jag glad hahaha satt innne o på internett o hade tårkigt så tänkte jaa hon kanske har skrivit ett inlägg ajjemän detta gjorde min dag

2009-03-16 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0