söndag;

snabb genom gång av min helg :)
fredag; skola. skippade dansen och gick ut i det fina vädret med martina. sedan var det dax för att göra sig iordning inför krök hos john. trevligt.
lördag; bakis & trött gick jag och martina ut på en promenad o satt vid skolan och hade prat stund :) sen gick vi hem och gjorde oss iordning inför michaels 19års fest:) trevligt där med!

idag söndag; vaknade lite smått bakis med mensverk (skoj (Y)) . gick och mötte martina. sen mötte jag fredrik på torget så åkte vi in till stan och fikade på vasa. sen gick vi en liten promenad i stan sen åkte vi och mötte martina så gick vi hem till mig och kollade lite på beck och lite annat :) mys pys!

imon är det skola (Y) men snart är det helg igen. skööönt! :

pusspussspusss! (v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0