tisdags morgon :)

min helg har varit naajs, fredag var de ingen skola för jag hade ont i magen, så istället kom älskling hem till mig o käkade frukost, så drog vi och köpte godis sen in till stan och hälsade på figge & efter det satte jag & älsklingen martina oss på condeco och pratade, det uppskattades :) på kvällen firade vi min mamma på sin 46 årsdag med lite fik och presenter, efter det rullade vi ner till ejka o glodde film :)
lördagen var det hockey; frölunda - luleå, självklart vann vi med 4-2 :) tack figge för matchen !! efter det minglade vi lite i stan sen mötte jag upp martina ejka & ph så gick vi på bio; bröllops duellen. hade lite för mycket i tankarna för att vara helt fokuserad på filmen men det man såg var bra. ( :
söndags va jag hemma mesta tiden. mötte upp carro o gick en promenad, sen träffade jag mami, hahahhaha! o vi gick en promenad vi med :)

måndags var det skola. tack bella för våran lilla pratstund:) sen var vi inne och käkade natchotallrik med gubbarna tanterna flickorna o pojkarna ;)

idag är det tisdag och vi har ingen engelska, så vi har bara två lektioner o slutar runt 12, så jag & bella ska köpa en kaffe (eller kanske mer jag) men bella ska vara med haha, så ska vi mingla lite, sen vid 6 ska jag o emelie träna, hahah tack gode gud, måste komma igång igen :) sen ska jag promenara lite med den bästa figge.

på torsdag är det natalies 18 års dag, så det innebär krök på lördag sen utgång för oss som kan :) trevligt trevligt, ja tack & hej för mig, hahaha !! Pusspussspussspusss!! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0