tjipptjopp!

nu är jag hemma från våran bilcruisning idag igen, haha :) najs fan ni e gö sköna ! :D
sitter & pumpar musik till maaax! ( raaavar för mig själv ) lalalala! hahaha


asså jag är lessen för det jag gjorde att det kom från ingenstans kanske, men jag känner verkligen att det var det rätta. nu är jag glad igen och mår bra. :) men jag skulle vilja kunna prata med dig, men det kommer nog med tiden. för alla dessa dagar & månader & veckor betydde ju fortfarande. så det är synd att kasta bort en kontakt sådär bara. men vi får se hur det blir.

nu ska jag nana och drömma om min söting ;) hahaha!

köööööööössssar på er alla !!! ♥

hanna vi kommer få en feeeeeeeeting utskällning av jan-e imon , jag är bokstavligt talat RÄDD!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah neej, vi klarade det med stil!! hon trodde oss och allt.. hahahahahah

2009-03-18 @ 15:00:58
URL: http://anzen.blogg.se/
Postat av: sofia

fett grymma är vi hannuurt! hahahahha :D:D:D

2009-03-18 @ 23:35:11
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0