vart ska man börja?

nu kommer det här igen, när nåt känns så jävla bra. kommer det nåt dåligt som förstör och får en på dåligt humör.
fanfanfan. orka att nääästan allla beter sig handikappat, ena dagen är det; heeeeeeej :D:DD:D:D:D lalalalalalalla! :D:D:D:D:d
andra dagen är det; vem fan e du ? :S nee men asså typ så är det ju för helvette. fan va jobbigt sånt är. får dampryck på det. fan är det nåt jag har gjort säg det till mig istället för att bara vara cpskadade! shit fan också .

annars har jag haft en grym helg :) men fan kuksugarenshoras mormor fan nu är det verkligen räkna till 100 och skrik JÄÄÄVLAR!

aja hoppas ni andra haft en bra dag. ha de

Kommentarer
Postat av: Natalie

Omg jag fattar ingenting :( fanfanfan!

2009-03-16 @ 17:38:26
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: hanna

im with you

2009-03-16 @ 23:02:22
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0