23.23

min torsdag började med att jag vaknade osv, haha sedan mötte jag martina så följde hon med mig när jag skulle sola. sedan tog vi en promenad och mötte figge snabbt sedan gick vi hem till henne satt på balkongen och tjötade och drack latte. trevligt trevligt, sen rullade jag hem för att äta och göra iordning mig för att åka in till stan för att fika med martina igen haha. och denna dagen istan va något helt annorlunda jämfört med alla andra gånger man har varit där. ja martina du vet vad jag pratar om ;P hahahaha! (a)  nu är jag hemma igen och ska snart nana tror jag! imon blir det party med systrarna holm i onsala! ska bli riktigt trevligt! :D innan det ska jag nog sola igen och försöka komma bort till gymmet en stund iaf så man känner sig lite nyttig & efter det blir det hem och göra sig iordning inför kvällen :) men nu ska jag skutta ner i sängen o glo tv tror jag.
pusspusspuss* & gonatt allesammans! :D


open your eyes & see the reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0