asså omg

helt jävla ärligt, nu har jag suttit och fixat musik till min ipod. och är det inte typiskt att jag går och pratar med min bror om att min dator har typ fuuuuuullt med virus, jo men självklart så åker min ipod stryk istället. nu har den astnat och går varken att stänga av eller byta låt eller nåt bara för att jag kopplade in den i datorn. fiitt jävla elektronik. fansakp. får dra till media markt imon mellan utspringer på burgården tils vi ska hem till daniella på mottagning. jag blir så trött, antingen är det jag som har fett mycket otur med tekniska grejer eller så är det nåt fel på mig som inte kan ta hand om det, men det värsta är att jag aldrig har tappat min ipod eller gjort nåt mer än att digga musik och sånt som man ska göra. och jag har haft den i typ 4-5 veckor bara! :S kukfittshora! aja nu ska la jag sova eller nåt. fan! godnatt!! pusspusspuss*

R.I.P min fina ipod!


Kommentarer
Postat av: Natalie

fan vad surt. men du får nog en ny?

2009-05-27 @ 00:31:12
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0