det är fiiiinfiint!

jag säger bara så här, livet är en fest.
onsdag då firade vi lilla daniella som tog studenten, gratttiis på dig sötnos!! vi var på burgården och skrek och hojtade på henne, linda tes & min kusin & alla andra! :) men mottagningen blev hos della! jätte mysigt! hoppas du hade en grymt bra morgon,dag,kväll & natt!
torsdag, då var det frölunda som var igång och tog studenten och några andra skolor då. vi va i kultan och kollade på lärare & elever. sedan va det utsrping på skolgården, och efter det gick jag hem och gjorde mig iordning för min grannes studentmottagning, jätte trevligt. och mot kvällen hamnade jag hemma hos lilla studenten michael. det var väldigt trevligt där med.
fredagen, bakis som ett as gick jag till skolan på cpsvenskan sedan mådde jag så sämst att jag gick hem och senare på dagen gick jag till dansen. men på kvällen va det skönt ös hos emil, skööön kväll som fan! :D:D
lördagen, bakis som ett as iigen. :( fylle mat, middag och krök hos emil idag igen! grymtgrymtgrymt! det ryktas om chez i veckan? stämmer det :O  hahaha! :D grymt jävla härliga snubbar!! :D
söndagen är planerad i förväg kan jag säga. jag ska sova sova sova sova, för jag har sovit 7 timmar på 2 och ett halvt dygn, noot good. känner mig grymt jälva seg, men är man party pingla så är man! (A) sedan ska jag sola solarium vet jag, och efter det bara ta det lugnt med min älskade martina!! detta var en koort sammanfattning av dessa dagar! hooooooppas ni har haft det gryyyyyyyyyyyymt i helgen och på studenter och liknade!! gooodnaaaaaajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0