god afton damer & herrar!

gårdagen var trevligt, det var fint väder så jag och martina tog oss en promenad och sen satt vi och tjötade om gamla dagar och tider. väldigt skön pratstund, sedan lev det skit kallt på kvällen, asså när ska värmen komma?:O förra året vid den här tiden var det ju skit skönt väder, man badade ju fan tillomed! men men det kommer nog snart hoppas jag och att vi har fint väder på våran avslutning hade uppskattats! men sen så kom mongolojden och hämtade upp och så vi åkte till BK och käkade sedan åkte vi och köpte godis och mumsade i oss det i martinas park! haha härlig måndag må jag säga! och denna dagen började med att mamma väckte med och hade gjort kaffe till mig, silken sötnos hon är! :D sedan rusade jag iväg och mötte carro så gick vi och solade, sedan var jag i skolan en stund, varför vet jag inte rikgtit mer än och träffade några vänner! haha sedan gick jag och gymade och nu är jag hemma igen, soft dag förutom att det har börjat regna det är mindre kul! annars så va det ju ingen skola för mig idag, (gjorde mitt egna schema! ;P) och imon blir det ingen skola heller för då tar bästa daniela studenten och linda och min kusin och några till! sen på torsdag så är det ju student på våran skola då är ju vi andra lediga också men ska dit och kolla och känna glädjen från våra 3or! sen blir det student mottagning hos min granne! trevligt trevligt, men nu ska jag skutta ner i ett varmt och skönt bad! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0