godmorgon typ.

tjingpling, kom hem för en stund sen är helt slut, skabbig & hungrig. haha så snart ska jag hoppa in i duschen & sen sätta mig och äääta! det var en grymt kul kväll igår i onsala! knasigt roliga människor. smörgåsen (alltså markus) hahaha. började mucka med en fågelskrämma mitt i natten, och innan han kom till platsen rammlade han på stenarna när han sprang. hahaha . det var iaf en go kväll igår! idag får vi se vad som händer, är med bjuden på party idag igen, men får se om jag pallar haha. det kommer några enstaka bilder från igår inom kort :) men nu ska jag gå och göra en makeover från tjackfia till den vanliga sofia. hahah! pusspusspuss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0