nu är jag hemma igen


det känns sjukt overkligt fortfarande, tiden gick så snabbt. och vi hann med såå mycket. och det va bara skönt att vara borta från sverige. som jag sa till dig förut märtan, folk in sweden wanna have problem hela tiden. det är ju sant. i caribien hade jag inte ett minsta problem, förutom att jag blev förkyld men det över lever man. hihi.
nu är jag iaf hemma idag gick det ju grymt mycket fortare att komma hem än tiden att åka dit.  men det är värt det. jag har upplevt så mycket så jag inte kan smälta allt och berätta i lung och ro.
men vill ni se lite mer bilder så går ni in på min bilddagbok@ sofialitsen . där kommer ni hitta lite kort. det kommer mer när jag får bilderna från alla andra! gu så spännande. haha.
men nu är det diet och träning som gäller så alla bakelser och all fet mat försvinner från kroppen. haha.
nu ska jag sova för första gången på över 24 timmar. ska bli skönt att få ligga i sin egna säng! Yeeey.
imon är det skola också som tur va är det bara en lektion. det är väääligt skönt. tack vara min lille bellis som jag fick reda på det,  va hade jag gjort utan dig! . hihih

pusspusspuss på er alla :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Så jäkla gött att du är hemma igen:D har verkligen saknat dig. hoppas du hade det grymt skönt på båten och på alla andra ställen :D ses snart baby :D Love You<3

2009-05-14 @ 19:16:06
Postat av: Bellis

så skönt att ha dig hemma igen mitt älskade hjärta <3

2009-05-15 @ 01:00:02
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: sofia

känns jädrans skönt att vara hemma men saknar miami som satan!! jag kännde mig hemma där på nåt sätt. jag vill flytta dit på äldre dagar!! :D

2009-05-16 @ 14:44:04
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0