onsdag

skoldagen började tidigt, mötte upp hanna på torget efter min traumatiska händelse med spårvagnarna, det kom 3 på rad åt FEL håll och det började regna. slutligen kom min och då blev jag glad. cpsvenska, blev skickad till rektorn pga mina betyg, men så farligt var det ej. efter det var det en snabb titt i bamba och började vårat äventyr mot det älskade solariumet. skönt som satan. :) sen hade vi ingen samhäll så det blev att vi drog hem, o nu ska jag snart gå till dansen veckans sista lektion. skrivs mer sen vad som händer och sker idag. :) annars är det party helg som är planerad, kanske nån fest på fredag & sedan onsala med emelie och dom antagligen :) mys! pusspusspuss* så länge!


saknar miami.

Kommentarer
Postat av: hanna

ändå rätt ball att vi blev skickade till rektorn så.. ;) hahaha, nee men sofia nästa år ska vi kämpa, och döööh, hör av dig i eftermiddag eller nåt, så kanske vi kan sesas en stund? woopiiedoo, om du ser detta idag då innan ikväll, annars skickar säkert jag sms till dig senare, och nu vet ja inte vad jag pratar om längre, för jag är såååååå trött, har inte sovit nåt inatt heller, jävla fanskap.. menmen, nu ska jag äta, bara så du vet :D vi hörs senare även om du vill eller inte, damdamdaaam (8) todeliloooo <3

2009-05-21 @ 14:11:09
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0