söndag

godmorgon, jag har vaknat på en grymt dålig sida, varför vet jag inte. stressad & har panik för att jag måste plugga på det feta historieprovet ja har imon :/ har typ mensvärk o hela köret idag, känns som jag va ute o krökade igår, men det gjorde jag inte. haha! bakfyllan kommer typ 2 dagar senare på mig! haha knasigt! nu sitter jag o dricker kaffe och försöker bli lite pepp på att gå bort till gymmet. har kommit på en nytaktik för att det ska bli roligare att motionera och att tiden ska gå snabbare. hahah jag ska börja spela mitt sims spel på telefonen, jag är ju så smart! (Y) hahaaha! (helt mobbad är jag)
jag har kommit på en ny tatuering som inte är så stor som man kanske kan fixa nu inna sommaren. idén är så här; bakom örat typ ska det stå faith hope and love. det hade varit grymt!! men nu ska jag be min far att köra mig till gymmet eftersom det regnar ute nu! mindre kul! pusspusspuss* så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0