were is the good days?

tjingpling, jag är fortfarande lika trött hela jävla tiden. dum som jag är sitter jag uppe nu när jag börjar 8 imorgon så jag inte kommer komma upp. smart! (Y) känns konstigt att vara hemma igen! :/ men på ett sätt är det skönt. fast hade jag kunnat ta med mig mina närmsta vänner och familj o allt så hade jag bosatt mig i miami direkt. uuuutan tvekan :) men nu är jag hemma igen tillbaka till helvettet, har tydligen föör mycket i skolan nu, o går jag inte till dansen imon får jag IG, det är nog fint! :/ så nu har jag fått ont i magen igen. stressad som ett svin och vet varken ut eller in. hatar denna känslan, när det går upp och ner hela tiden. men så här är det tydligen i det verkliga livet. hade jag inte haft vissa vänner, familjen & musik så hade jag gått under. men nu är det bara och kämpa på det sista, det ryktas ju om att vi ska sluta den 5 juni. grymt skönt o då är det bara 3 veckor kvar!! :) nu sa jag nana tror jag. ha det finfint så länge! :)
pusspusspuss*


hola at you my weezy f baby!

Kommentarer
Postat av: Bellis

va, 5 juni? vad har du fått det ifrån? snälla snälla snälla låt det vara sant! sofia, vi klarar igenom oss detta sista i skolfanskapet nu <3

2009-05-15 @ 01:12:30
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: sofia

jaa, jan-e sa det, och sigge så det är bara några ynkadagar i skolfan nu. du & jag genom allt älskling!! (L)

2009-05-16 @ 14:43:11
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0