en lugn lördag

den blev en lugn lördag efter den galna kvällen/natten på trädgårn.
imorse när jag vakna först vid halv 10 trodde jag helt ärligt att jag skulle dö eller nåt, mådde skit och jag skulle slänga på mig mina duntofflor ist tappar jag balansen och ramlar nästan rakt på rumpan, haha sedan tog det mig typ 10 min för att öppna ett nytt juicepaket, jag hade ingen kraft i händerna alls så där passade kniven bra in och klantiga jag skar mig på natten när jag kom hem så det bara rann blod från tummen, (Y) smarta jag är i farten. hahah
iaf efter duntofflor och juice paket gick jag och la mig igen och vakna inte fören 3 nångång så då blev det nudlar och sedan slänga på sig kläderna för att möta martina. när jag kom hem igen blev det att jag och mamma åkte till åkered så jag kunde köpa sushi, (idag igen) mums! sedan har jag rensat mitt rum, ätit gottgott och glott tv och suttit och lyssnat ihjäl mig på five finger death punch och nu har jag bestämt mig jag kommer ångra ihjäl mig om jag inte går på deras speling nu den 19de november, så ska fixa biljetten imorgon!
ne nu ska jag gå och ta en alvedon och sedanf örsöka sova, jag vill inte bli sjuuk!
godnatt. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0