FREDAG!

nu är jag hemma igen, och det blev båda lektionerna idag iaf baara för att jag har en sån snäll vän som säger åt mig att inte skolka och jag kallar henne esabäääl! :D efter religionen mötte jag linda & emelie för att gå och äta sushi, men linda va tvungen att dra hem så jag och emelie gick själva och jag äälskar sushi men det gjord einte emelie. haha sen gick vi en tur på torget och nu så drog jag hem!
sitter och dricker julmust och ska snart hoppa in i ett bad sedan blir det att fixa sig för kvälleeen! :D goa puckar!
ha det så bra så hörs vi la senare! :D pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: izabelle

gilla hon inte sushi? :( jag längtar efter min! men vart tog liiiiinda vägen? är hon bara ett samtal bort?

2009-11-06 @ 14:16:07
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: emelie

hahah smaka bajs

2009-11-09 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0