helt gaalet

det var helt galet, jag mötte martina och vi åkte till torget så köpte jag min nya vinter jacka! så nu lämnar jag min skinnjacka för ett tag (kanske?) hahah sedan mötte vi PH, erika och hennes syster och vandrade mot gina, och vad ser vi där? jo, en jääätte kö, aldrig varit med om en sån lång kö in till en affär haha men efter ett tag så kom vi in, och kampen var inte slut utan det var där den verkligen började, folk är galna tycker jag, alla sprang runt som yrande hönor där inne va fan som om kläderna skulle brinna upp och aldrig mer komma tillbaka haha men efter kriget så kom jag ut från affären med en nitväska, mörkgrå cardigan och ett svart slappt linne så jag är nöjd! hahah

imorgon är det härliga fredag och det blir nog utgång på ingång! ha-ha ha det skönt och rök grönt! ;D

pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0