ingenting blir ju...

ingenting blir ju som man planerat nåågonsin . tråkigt :(
stressade i mig middagen igår och upp till emelie där jag fick träffa dom små pissarna, ååh så söta dom var! :) sedan drog vi iväg för att möta fredrik, michael, måsen & linda vid brew house. kön va ju sååå lång verkligen .. not. haha och vi stog där typ en timme. sedan kom vi in och ja va får man reda på då, five finger spelar inte PGA sjukdom, lyckat? :/ han va ju typ ironisk han som sa det också men det blev en ganska ball kväll ändå.

jag och emelie blev ju polare med basisten och gitaristen från de ena bandet, as balla verkligen och jätte snälla. :D vi fick deras autografer och jag fick mig en skön kommentar av basisten när vi skulle gå " bye sexy ;)" haha jag höll på att skratta ihjäl mig när jag kom ut. och gitaristen va för skön, jag sa till emelie "nu fattar inte dom någonting" så sa han "did you say FUCK IT?" hahah vi ba; haha no no, "fatta" means "understand" han ba okeey, so if someone says "fuck it" to me then i say "ooh yes i understand"! hahahah gaalet gaalet! men en stor besvikelse för att five finger inte spelade, men ja har man otur som vi har så har man! hahaha

nu vaknade jag iaf precis, och ska dricka kaffe och käka frukost, ont i nacken har jag iaf sen igår, hahaha. men det är mys! ;D och idag är jag ledig och det är fredag och sooolen skiner, kan det bli bättre? ( aaa, om man skulle ut och festat) haha jaja här får ni lite bilder från igår! pusspusspuss*

alla som va med :)

gittaristen! :)

Basisten :)

& jag och emelie gick loss! haha

tack för en ball kväll ändå om den inte va som planerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0