jag har tagit grissprutan

jag var så rädd, och det gjorde så ont, faktiskt den ondaste sprutan ever. nu är jag lite trött och det beror mest på en tidig morgon tror jag, och liite av sprutan och lite ont i armen.
imorse va det foto och fick reda på att jag har IGvarning, han kan ju såå gå hem tycker jag. om han kollar ALLA mina fina bilder så får jag MVG för jag är så snygg, hihi. ne så jag och hanna va ute i regnet o fota lite grann. sedanva det filosofi och där blev det film sedan mat i magen och tog sprutan och sista lektionen en timme och 45 min senare blev det att kolla på bellisbellisbells fina fiskar jag väntar på att få en döpt efter mig! :) haha
snart blir det middag och sedan en promenad kanske? om jag inte dör och armen ramlar av sedan blire bad, läsa min bok och sedan nana och vänta på en ny dag! heeej for so loong, pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0