läggdax!

snart ska jag ta min super duper äckliga host medicin sedan gå och lägga mig och hoppas på att vakna i tid imorgon bitti, usch för att börja 8. och lååång låång dag att stå ut med, hahah men men. ska träffa mamma hos frisören efter skolan och sedan åka på ärenden. :)

idag har jag inte gjort mer än att nördat GH, dunkat musik och till sist något vettigt, haha tog mig en promenad med martina och caroline. härligt väder, sedan blev det en dusch när jag kom hem och satt och glodde tv med mamma och nu sitter jag här som alltid och ska snart nana! :)

tordag blir det skola sedan åka och fixa presenter till min bror och jag ska kolla efter en ny vinterjacka!
men gööödnääätt på er. pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0