lördag

nu va det färdig firat för min bror, alla gäster har gått nu efter god mat, tårta och ett par cider. nu känner jag mig lite taggad ändå för utgång! hahaha men neh så blire inte idag. utan ska vara hemma och chilla bara.
aidag har jag inte gjort mer än varit på torget med mamma snabbt och lämnade tillbaka min väska, för man fick ju inte plats med någonting typ. legg, cigg och pengar är det viktigaste i en krog väska och jag fick knappt plats med mitt pass och ciggen , ja det är en historia i sig, så den va inte najs. får se om jag hittar en annan snygg väska man kan ha. :) när vi kom hem från torget tog jag mig ett varmt bad och läste "ett vackert lik" sedan gjorde jag mig iordning och så kom gästerna. så nu va mina mål för dagen slut. hahah


igår kväll på trädgårn!

pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

hahha den bilden lägger ni upp överallt :P hahaha

2009-11-29 @ 13:38:08
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0