lördags morgon

en lördags morgon som denna. 1 positiv grej, jag är inte lika äckligt bakis som jag annars alltid brukar bli (Y) men de mogonda är fortfarande kvar. jag fick ju glädjen att ha ont i magen igår när vi va ute o dansade loss på trädgårn. :( annars va det en skit rolig kväll. mycket skratt mycket dans och sjukt mycket människor.

nu sitter jag har med en värmepåse över magen och en kopp kaffe, kanske blir torget lite senare om min magont försvinner. men i eftermiddag firar vi min bror som fyller 21 idag! GRATTIS <3

pusspusspuss* så länge!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hälsa Grattis från mig :)

2009-11-28 @ 15:30:39
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0