måndag, åh härliga måndag!

har försovit mig, jag gilla't hahah.
nu sitter jag i min pyjamas och dricker kaffe, börjar inte fören 11, (ändrat schema) mindre najs! men men. ikväll ska jag göra en hemlis hihi, som ni får reda på senare! :) nyfikna va?
på torsdag ska vi testa student mössorna, det gillar vi mycket! :D

igår va det söndag, då drog jag till torget med carro och letade farsdagpresent, det blev en skål med skumtomtar och trisslotter eftersom alla "pappa" muggar va slut (Y) sedan va det middag, tårta & kaffe! mums. efter det hoppade jag in i en sköön dusch och sedan ut och träffade martina, jonathan & mellqvist, senare kom carro och danne. :) så gick vi på promenad. sedan följde jag och martina carro hem! najsnajs, annars har jag bara hostat upp mina lungor hela natten. :/  haha men ha det gottans. pusspusspuss*

bilder från i fredags! :)



nu fattas bara ejkas bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0