måndag!

sammafattning av helgen!
fredag; stan & shoppa med brudarna, färgade mitt hår & hjälpte martina med sitt! in till stan igen på kvällen och tog en fika och sedan va det kaos, hahah harregud. undra om man inte ser alla bråk och sådan skit när man själv är inne i dimman! eller så va det överdrivet mycket den kvällen!

lördag; in till stan igen med märt & carro, fick bytt mammas tröja & köpte mig ett linne som jag ska lämna tillbaka! hem & sedan in till stan igen på kvällen med martina carro och sofia, vi hamnade vid göta och sedan va det crusing med figge och nima. :) ramberget har vääldigt fin utsikt iaf! :)

söndag; in till stan & kollade matchen tog oss en öl på queen och åkte hem depp för att änglarna förlorade guldet! sedan va det chill hela kvällen hemma, med bad och go kvällsmat framför tv'n.

och nu är det måndag, skola & regn visst är det mysigt! 8-) ska in till stan och lämna tillbaka linnet sedan åka och köpa solkort & sedan pallra mig till skolan! SKÖJ!

tisdag; skola, erika 18 år!! :D <3

onsdag; lång dag i skolan, och kör på slutet, skoj skoj!

torsdag; skola skola,

fredag; skola, sedan blire krök & trädgårn! :D

lördag; seg dag.

söndag; deppa för skolan igen! hahah.

veckans korta drag!
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0